piątek, 30 sierpień 2019 21:41

Napisał
Oceń ten artykuł
(1 głos)

W dniach 06 – 07.05.2019 r. ośmioro uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Osobnicy udało się na dwudniową wycieczkę do Zakopanego.

Wycieczka została zorganizowana w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Jasło”.

Na miejsce dotarliśmy ok. godz. 12, gdzie czekał na nas pyszny obiad. Po zakwaterowaniu wyruszyliśmy na zwiedzanie.

Pierwszym punktem było Muzeum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego w Zakopanem. Mogliśmy tam podziwiać wystawy związane z przyrodą, geologią, hydrologią i historią Tatr.

Następnie spacerowym krokiem doszliśmy pod Wielką Krokiew i po zakupieniu biletów, mimo padającego śniegu, wyjechaliśmy wyciągiem na skocznię aby podziwiać piękne widoki. Zmarznięci ale zadowoleni wróciliśmy na kolację przy grillu w góralskiej chacie.

Drugi dzień był bardziej wyczerpujący, gdyż wyruszyliśmy na górskie szlaki. Pogoda się wyklarowała więc udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej. Po kilkugodzinnym marszu wyjechaliśmy kolejką na Gubałówkę. Mieliśmy okazję pospacerować grzbietem góry i zakupić pamiątki.

Wszyscy zaliczyliśmy wycieczkę do bardzo udanych.

SP2 Osobnica

Ostatnio zmieniany piątek, 30 sierpień 2019 21:43

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.